با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ حق محرومیت از فیش حقوقی کارمندان و فرهنگیان حذف شد
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

حق محرومیت از فیش حقوق فرهنگیان و کارمندان چالدران حذف شد.

به گزارش ایسنا

نماینده مردم ماکو و چالدران گفت: گندم کشاورزان خریداری شد ولی هنوز پول آن پرداخت نشده است. نمی‌دانم چه دستهایی در کار است، از یک سو شعار حمایت از تولید داخل داده می‌شود ولی از سوی دیگر بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مسئول همکاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد علیپور در تذکر شفاهی در تذکری به وزیر نفت، گفت: مردم چالدران به دلیل سردسیر بودن منطقه 9 ماه از سال ناچار از وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی در تذکری مشترک به وزرای آموزش و پرورش، کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، گفت: در قالب دستورالعمل صادره توسط وزارت کشور استان‌های مرزی کشور از لحاظ محرومیت و برخورداری به سه دسته تقسیم‌اند. مراکز شهرستان‌های مرزی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کرمانشاه از لیست شهرهای مرزی محروم حذف شده و در نتیجه حق محرومیت از فیش حقوقی کارمندان و فرهنگیان حذف شده است. این کار ظلم بزرگ و آشکاری است. از دستگاه مذکور می‌خواهم در این تصمیم تجدید نظر کنند.

نماینده مردم ماکو و چالدران با انتقاد به تعیین شرط سنی آزمون وزارت آموزش و پرورش، گفت: با تعیین شرط محدودیت سنی در آزمون استخدام آموزش و پرورش مربیان حق‌التدریس با 14 سال سابقه حذف شدند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:7 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |